خبرگزاری کار ایران

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان با وزیر اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۳۷

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری در دیدار با دکتر خاندوزی بر تلاش هر چه بیشتر دولت برای تحقق شعار سال‎؛ «مهار تورم و رشد تولید» تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری‌، کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه با حضور دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در تهران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با هدف بررسی و کسب اطلاع اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری از روند اقدامات و راهکار‌های اقتصادی دولت در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم در سال «مهار تورم و رشد تولید» تشکیل شده بود، اعضاء با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر دولت برای تحقق شعار سال، دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و تسریع در اصلاح برخی عوامل تورم زا را خواستار شدند.

در ادامه وزیر اقتصاد با قدردانی از دغدغه‌های اعضای کمیسیون، برخی تلاش‌های دولت در حوزه اقتصاد و بهبود وضع مهیشتی مردم را تشریح کرد. وی همچنین از اجرای بسته اقتصادی دولت به منظور کاهش تورم در روز‌های آتی خبر داد و گفت: رشد نقدینگی به عنوان یکی از عوامل افزایش تورم روند کاهشی پیدا کرده و دولت با اقدامات دیگری همچون کنترل نرخ ارز، جلوگیری جدی از بی انضباطی مالی به ویژه از سوی بانک‌های خصوصی، کنترل قیمت‌ها و حمایت از بخش تولید، تمام تلاش خود را بکار بسته است تا شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، تحقق عینی پیدا کند و در زندگی مردم تبلور یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز