خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی:‌

امیدواریم شرمنده خانواده جانبازان نشویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۱۸۵

رئیس بنیاد شهید گفت: خوشبختانه در بودجه امسال سرانه درمان، ۵۷۰ هزار میلیارد تومان دیده شد. برای اینکه تفاوت را متوجه شوید، این بودجه در سال ۱۴۰۰، ۱۷۴ هزار میلیارد تومان بود. یعنی سرانه درمان ما سه برابر شده است. امیدواریم با کنترل تورم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در حوزه درمان و دارو، کفاف هزینه‌ها را بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهار نظر فرزندان برخی شهدا درباره حوادث کشور گفت: آن‌ها پدرانشان کسانی بودند که در مسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان آنان دچار مشکلاتی شده باشند. در همه گروه‌های جامعه هستند که البته این خانواده معدود و اندک است. خانواده ایثار و شهدا در همین اغتشاشات اخیر نشان داد که محکم پای انقلاب، پای کار کشور ایستاده و هنوز هم قادر به فداکاری هستند. 

قاضی‌زاده هاشمی درباره آخرین خبرها برای جانبازان گفت: خوشبختانه در بودجه امسال سرانه درمان، ۵۷۰ هزار میلیارد تومان دیده شد. برای اینکه تفاوت را متوجه شوید، این بودجه در سال ۱۴۰۰، ۱۷۴ هزار میلیارد تومان بود. یعنی سرانه درمان ما سه برابر شده است. امیدواریم با کنترل تورم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در حوزه درمان و دارو، کفاف هزینه‌ها را بدهد. برای نیازهای فروردین ماه اگر همین اعداد باقی بماند تا پایان سال کافی است اما ما نگران افزایش قیمت‌ها هستیم و بعد این اتفاق نیفتد تا آخر سال شرمنده این خانواده‌ها نباشیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز