خبرگزاری کار ایران

دیدار امیرعبداللهیان با اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۸۶۱

وزیر امور خارجه کشورمان با اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شهر مقدس قم، درباره روند اجمالی سیاست و روابط خارجی کشورمان طی حدود دو سال گذشته و دستاوردهای آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه ۱۹ خردادماه ضمن حضور در جمع اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شهر مقدس قم، طی سخنانی، روند اجمالی سیاست و روابط خارجی کشورمان طی حدود دو سال گذشته و دستاوردهای آن را برای حاضران تشریح کرد.

امیرعبداللهیان ضمن اشاره به رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم در توازن در روابط خارجی با هدف توسعه روابط با کشورهای حوزه‌های مختلف جغرافیایی جهان، به اولویت خاص همسایگان، کشورهای اسلامی و آسیایی در این رویکرد اشاره کرد و برخی نتایج حاصله از این رویکرد را برشمرد.

تبیین برخی تلاشهای دستگاه دیپلماسی در تقویت روابط اقتصادی و تجاری خارجی و کمک به اقتصاد ملی و معیشت مردم و نیز توجه ویژه به ایرانیان خارج از کشور، از دیگر موضوعات مطرح شده توسط وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست بود و در پایان نیز به سوالات و نکات حاضران در خصوص برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی پاسخ گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز