خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد:

آرامش مردم و حفظ منافع ملی خط قرمز نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۵۸۴

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: آرامش مردم، حفظ منافع ملی و افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان خط قرمز نیروهای مسلح است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در جمع فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو، با تاکید بر اینکه هرگز راهبرد دشمن در مهار توانمندی موشکی ایران محقق نخواهد شد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود به ویژه نخبگان علوم فنی و مهندسی در راستای توسعه علوم پدافندی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ایران از قدرت‌های نوظهور در حوزه توسعه فناوری‌های نوین سایبری است، اظهار داشت: تقویت بسترها و زیر ساخت‌های حیاتی کشور به ویژه در حوزه نظامی، در مقابله با چالش‌ها و تهدیدات نوظهور بیگانگان امری واجب و غیر قابل انکار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از بزرگ‌ترین قدرت‌های موشکی و پهپادی در خاورمیانه است و قدرت بازدارندگی تسلیحات موشکی ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان است، تصریح کرد: آرامش مردم، حفظ منافع ملی و افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان خط قرمز نیروهای مسلح است.

صباحی‌فرد ادامه داد: اقتدار روزافزون کشورمان در زمینه دفاعی، بر مبنای راهبرد بازدارندگی و دفاع از تمامیت ارضی کشور است که لحظه‌ای توقف ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز