خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیح بهادری درخصوص استعفای رضایی از معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۶۷

سخنگوی دولت علت استعفای رضایی از معاونت اقتصادی دولت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیات دولت صبح امروز در جمع خبرنگاران درخصوص علت استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: آقای دکتر رضایی در دوره مسئولیت در معاونت اقتصادی عملکرد خوب و مثبتی داشتند، در این دوره حضور ایشان ۱۱۲ جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شد که در این جلسات ۱۵۰ موضوع مورد بررسی قرار گرفت اما جلسات سران قوا ۲۸ جلسه بود که بیش از ۳۰ مصوبه داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسات موضوعات مختلف از جمله تجارت، اصلاح نظام بودجه، تامین مالی مسکن، تورم، رشد اقتصادی و اصلاح نظام بانکی، رفع ناترازی در حوزه انرژی، رمزارزها، کالابرگ الکترونیکی و .. از جمله مسائل متعددی بود در این دبیرخانه ساماندهی شد که از زحمات آقای دکتر رضایی در این مسئولیت تشکر ویژه می‌کنیم.

بهادری جهرمی در ادامه اظهار داشت: خب با توجه به اینکه اخیرا مقام معظم رهبری تغییراتی را در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت گیرد، همانطور که مستحضرید فعالیت های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و هماهنگی سه قوه را نیاز دارد که در نتیجه هم استقلال بیشتری می‌طلبید و هم تمرکز و فعالیت گسترده تری را نیاز داشت.

وی افزود: به همین دلیل هم آقای دکتر رضایی از سمت خودشان به عنوان معاونت اقتصادی استعفاء کردند و حکم جدیدی به عنوان برای دبیرخانه با ساختار جدید به ایشان ابلاغ شد که در این سمت هم برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز