خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۸۸

تفاهم نامه جامع همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در راستای گسترش همکاری و به منظور هم افزایی و ارتقای سطح فعالیت های پژوهشی و آموزشی، تفاهم نامه جامع همکاری بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضا رسید.

امیر سرتیپ حسین ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به نقش موثر پژوهشکده‌ها و مراکز علمی و آموزشی در طراحی و ارتقای سیاست‌های کلی نظام و به منظور فراهم آمدن زمینه‌های مساعد برای تعامل سازنده مراکز علمی، این تفاهم‌نامه بین دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا و پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام منعقد شد.

وی ادامه داد: مشارکت در تبیین نظریه مبنایی جمهوری اسلامی ایران، سیاست گذاری‌های کلی نظام، چگونگی اجرا و ارزیابی و اصلاح آنها، مشارکت در تدوین اولویت‌های سیاست پژوهی کشور و پیشنهاد راهبردها و اقدامات مناسب به پژوهشکده مجمع و استفاده مشترک از ظرفیت‌های اطلاعاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای، تجربه و تخصص منابع انسانی هر دو طرف از اهداف این امضای تفاهم نامه است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش همچنین گسترش تعامل و همکاری به منظور هم‌افزایی و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی معطوف به سیاست‌گذاری عمومی در کشور، برگزاری همایش‌های علمی، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های دانش‌افزایی و نشست‌های تخصصی مشترک در خصوص تدوین نظریه مبنایی جمهوری اسلامی و سیاست‌های کلی نظام و چگونگی اجرا و آسیب شناسی آنها، بهره‌گیری از دستاوردها و تولیدات و توانایی‌های پژوهشی طرفین در موضوعات مورد توافق و شرکت کارشناسان هر دو مرکز در نشستهای تخصصی و راهبردی را از دیگر اهداف این توافقنامه مشترک ذکر کرد.

وی همچنین تصریح کرد: در این تفاهم نامه پیش بینی شده است که کمیته‌ای به منظور برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای توافقات صورت گرفته تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز