خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:‌

دشمنان با برنامه‌ریزی و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به بهانه مریضی و کرونا به دنبال گمراه کردن جوانان ما بودند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۰۷

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بانوان خط مقدم مقابله با دشمن هستند، چرا که دشمن از مقوله عفاف و حجاب و بانوان استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی با اشاره به اینکه شیطان بزرگ و استکبار  بعد از گذشت حدود ۴۴ سال از انقلاب به جنگ با انقلاب اسلامی پرداخته،اظهار کرد: با این وجود دشمنان به پیروزی دست نیافته‌اند و نتوانسته‌اند بر ما پیروز شوند چون است که همیشه حزب خدا پیروز است.

با بیان اینکه دشمن از مقوله عفاف و حجاب و بانوان استفاده می‌کند گفت: حجاب یکی از تکلیفی است که خدا بر عهده ما گذاشته عمل و به آن واجب و ضروری است؛ شیطان و اطرافیانش برای بی‌عفتی و بی‌حجابی دستور می‌دهند و رسانه‌ها را به میدان آورده است و وظیفه داریم تا همه تبیین‌کننده برای مردم باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: تکالیفی که خدا بر ما امر کرده و بر ما واگذار شده در توان ما هست و باید انجام دهیم و در این ۴۴ سال رزمندگان و مردم ما مواظبت کردند که این تکالیف انجام شود و این دلیل این پیروزی‌ها است که بر اساس قاعده قرآن و خداوند است.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان نظام با برنامه ریزی و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به بهانه مریضی و کرونابه دنبال گمراه کردن جوانان ما بودند،گفت: دشمنان نتوانستند بر دل‌ها تأثیر بگذارند، به همین دلیل شکست‌خوردن، چون در محاسبات آنها خدا نیست.

وی اضافه کرد: شهدا برکت انقلاب اسلامی هستند و هر روز به یاد شهدا ده‌ها مجلس بر پا می‌شود، شهدای دارای عظمت بزرگی در نزد خدا هستند و می‌توانند برای ملت ایران کار‌های بزرگی انجام دهند چرا که شهدا اجازه شفاعت دارند و می‌توانند دست ما را بگیرند تا در راه شهدا حرکت کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ۸۷ کشور علیه ما جنگیدند در یمن هم آمریکا و هم‌پیمانانش بازهم همین تجربه را تکرار کردند، ولی شکست خوردند چرا که یمنی‌ها تأثیرگذار در صدر اسلام بوده و امروز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دست یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز