خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس قرائت شد؛

نامه تقدیر اژه‌ای از بیانیه پشتیبانی نمایندگان از رویکرد تحول‌گرایانه قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۹۳

رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای از نمایندگان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال صدور بیانیه پشتیبانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌ها و رویکرد تحولگرایانه قوه قضائیه و اقدامات مثبت این قوه، رئیس محترم قوه قضائیه تشکرنامه‌ای خدمت نمایندگان عزیز مجلس ارسال کردند.

سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس این نامه را به شرح زیر قرائت کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رئیس و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی

سلام‌ علیکم

با احترام در اجرای منویات ولی امر مسلمین مبنی بر ایجاد تعامل بین قوا در حل مشکلات مردم و با توجه به تعامل بی‌سابقه با نمایندگان شریف مردم در مجلس شورای اسلامی از نگاه قدرشناسانه شما نمایندگان محترم در صدور بیانیه سپاسگزاری می‌نمایم.

بدون شک این رویکرد نشأت گرفته از اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم و نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی در پرتو همکاری و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی محقق شده است و این اقدام مسئولیت ما را در خدمت‌رسانی به آحاد مردم و آحاد ملت شریف ایران اسلامی مضاعف می‌کند.

امیدوارم در پرتو تعاملات و همکاری بیش از پیش قوا شاهد توفیقات روزافزون در خدمت به اسلام و مسلمین و اجرای اوامر و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی جهت رسیدن به نقطه کمال و مطلوب در اداره کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز