خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی:

تحول در حال و وضع کشور با شکل‌گیری مجلس دانشمند و انقلابی اتفاق می‌افتد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۵۳۹

رئیس شورای وحدت سراسر کشور تاکید کرد: حضرت آقا فرموند تحول در حال و وضع که نیاز به جراحی دارد که با شکل‌گیری مجلس دانشمند و انقلابی اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست سراسری روسای شورای وحدت ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: شرایط کشور خطیر است و از جهات مختلف نیازمند دقت، مراقبت، پشتکار و برنامه‌ریزی هستیم. ما باید از این مرحله عبور و فضای امیدبخشی را برای جامعه ایجاد کنیم.

 وی ادامه داد: حضرت علی علیه‌السلام می‌فرمایند آنچه که باید نقطه قوت برای مدیریت سیاسی و اجتماعی در جامعه دینی باشد، پربا داشتن عدل است. هیچ چیزی نمی‌تواند چشم روشنی و پاداش باشد، جز ایجاد عدالت.

رئیس شورای وحدت سراسر کشور با اشاره به اهمیت موضوع انسجام ملی برای کشور اظهار داشت: انسجام ملی باید مورد توجه حکمرانان در صحنه اجتماعی باشد. مودت و انسجام اجتماعی زمانی شکل می‌گیرد که توجه قلبی به حکمرانان وجود داشته باشد. نیک خواستن و پسندیده زمانی شکل می‌گیرند که مردمان به حاکمان نزدیک باشند که طبعا طرفینی است، یعنی مردم به حاکمان و حاکمان به مردم باشد.

به گفته پورمحمدی، هزینه زندگی باید راحت و آسان باشد. حضرت علی علیه‌السلام تعبیری دیگری دارند که تحمل اجتماعی برای مردم آسان باشد. فرمایشات حضرت بسیار عجیب است و کلمه به کلمه برای ما یک حجت است و باید تلاش کنیم زندگی مدیریتی امروز از این ویژگی‌ها برخوردار باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال فرمودند ما به اقتدار ملی نیاز داریم و بعد هم فرمودند اقتدار ملی از طریق انسجام ملی شکل می‌گیرد که مثال هم زدند و فرموند بهترین نماد انتخابات است. ایشان نیاز جامعه را به خوبی تبیین کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید یک انتخابات با مشارکت بالا گیرد که این امر نیازمند انسجام ملی است، تصریح کرد: این وظیفه همه است و باید این نیاز را تامین کنیم. تلاش برای تحقق اقتدار، انسجام و مشارکت بالا و حضور همه فعالان سیاسی و اجتماعی اولین هدف جامعه روحانیت مبارز است. البته باتوجه به موقعیت جامعه باید هدف متغیر باشد و شکل بگیرد. باید به یک درک مشترک اجتماعی با مردم برسند یعنی مشارکت بالا با رسیدن به هدف‌های خوب و جهت‌آفرین است.

پورمحمدی اضافه کرد: حضرت آقا در ابتدای سال فرمودند نیاز به تحول داریم و تحول هم یعنی تغییر وضع و حال است. ایشان خطاب به شورای انقلاب فرهنگی فرمودند ما نیاز به یک بازیابی داریم که کلیدواژه‌ها کمک می‌کند مسیر درست انتخاب کنیم.

وی با اشاره به مشکلات و وضعیت کنونی کشور خاطرنشان کرد: بلاتردید ما امروز دارای مشکلاتی هستیم. نظام اداری و اقتصادی ما دارای مشکلاتی دارد و مردم ما بزرگواری کرده و صبوری می‌کنند اما می‌دانیم شرایط بسیار سخت و طبعا باید اتفاق بیفتد. حضرت آقا فرموند تحول در حال و وضع که نیاز به جراحی دارد که با شکل‌گیری مجلس دانشمند و انقلابی اتفاق می‌افتد.

به گفته رئیس شورای وحدت، مردم مطالبه جدی دارند و هرکسی خواهان تغییر است، باید در این راستا قرار گیرد. باید تعارف‌ها کنار گذاشته شود اما امروز مردم به یک بافتی در مجلس دارد که بتواند پاسخگوی نیازها باشد. این‌ کار نیاز به یک تلاش مومنانه و انقلابی دارد که باید شکل گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز