خبرگزاری کار ایران

ارکانی در تذکر شفاهی:

اقدام صدا و سیما برای محدودسازی حضور نمایندگان در برنامه‌های تلویزیونی شائبه مهندسی انتخابات را ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲۴۱

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: صدور ابلاغیه محدودسازی حضور نمایندگان در برنامه‌های تلویزیونی توسط صدا و سیما شائبه مهندسی انتخابات را ایجاد و برخلاف بیانات مقام معظم رهبری در راستای افزایش مشارکت است.

به گزارش ایلنا، احسان ارکانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بر اساس اطلاعات واصله معاونت سیاسی صدا و سیما درصدد صدور ابلاغیه‌ای برای محدودسازی حضور نمایندگان در تلویزیون است که شائبه مهندسی انتخابات را ایجاد و خلاف بیانات مقام معظم رهبری در راستای افزایش مشارکت محسوب می‌شود، چنانچه این موضوع صحت ندارد رسماً آن را تکذیب کنید در غیر این صورت باید پاسخگو باشید.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعی یک روز در میان برق چاه‌های کشاورزی نیشابور، میانجلگه و زبرخان باعث نابودی کشاورزان شده است، وزارت نیرو چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این وضعیت دارد.

وی عنوان کرد: از دولت که برای مقاومت برابر حکم دیوان عدالت اداری علیه رئیس سازمان اداری و استخدامی کلی وقت و انرژی می‌گذارد تقاضا داریم یک صدم این حمایت، همت و انرژی را برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بگذارد.

ارکانی تصریح کرد: به وزارت جهاد کشاورزی تذکر می‌دهم تا در خصوص تسهیل حل مشکل الحاق اراضی ۱۱۰ هکتاری نیشابور به محدوده شهری تسریع کند، همچنین از شورای فرهنگ عمومی برای پیشدستی برگزاری سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور و بزرگداشت فضل‌بن شازان نیشابوری تقدیر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز