خبرگزاری کار ایران

صحرایی در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

اجرای طرح «مدرسه؛ کانون تربیت محله» در ۲۰ هزار مدرسه سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۲۹۱

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما طرح «مدرسه؛ کانون تربیت محله» را شروع کردیم و ۲۰ هزار مدرسه در این طرح در دستورکار قرار گرفت. در این مدارس فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در نرم افزار نورینو قرار داریم و خوشبختانه استقبال خیلی خوب بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی در سطح مدارس کشور، گفت: ما طرح «مدرسه؛ کانون تربیت محله» را شروع کردیم و ۲۰ هزار مدرسه در این طرح در دستورکار قرار گرفت. در این مدارس فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در نرم افزار نورینو قرار داریم و خوشبختانه استقبال خیلی خوب بود تاحدی که ظرفیت مدارس از استقبالی که مردم کردند کمتر بود.

وی ادامه داد: تا هفته گذشته حدود ۷ هزار مدرسه برای هیات‌های مذهبی ثبت نام کردند و هرجایی خواستند مدرسه ها را هیات کردیم.

صحرایی درخصوص ادامه این برنامه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی ابراز داشت: بعد از محرم ان‌شاءالله موضوع اردوهای دانش‌آموزی باردیگر جدیت پیدا خواهد کرد. از همه مهمتر اردوگاه‌ها است متاسفانه اشکال پیداکردند و تجهیزات آن‌ها فرسوده شده است.

وی افزود: جلسه‌ای را حضور معاون اول محترم رئیس‌جمهور برگزار کردیم، مشکلات به اطلاع ایشان رسید و مقرر شد که به ۶ ارودگاه ملی کمک کنیم و تجهیز کنیم تا بتوانند از ظرفیت بیشتری برای پذیرش برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز