خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری در دیدار با سفیر ترکیه در تهران خواستار شد

فعال شدن کمیته مشترک اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۸۲

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ میزبان حجابی کرلانگیچ سفیر جمهوری ترکیه در تهران بود.

به گزارش ایلنا، امین حسین رحیمی در این دیدار روابط ایران و ترکیه را روابطی مستحکم و مبتنی بر برادری و دوستی برشمرد و گفت: توسعه همه جانبه روابط با ترکیه همواره در دستور کار دولت بوده و تاکید روسای جمهور دو کشور در دیدار اخیر خود، گواهی بر این موضوع است.

وزیر دادگستری ضمن تاکید بر فراهم بودن زمینه افزایش همکاری‌ها و توسعه مناسبت تجاری دو کشور گفت: یکی از موضوعات مهم فی مابین، موضوع انتقال محکومان دو کشور است که لازم این موضوع با افزایش تحرک و فعالیت کمیته مشترک اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین دو کشور، زمینه ساز تبادل زندانیان دو کشور شود.

حجابی کرلانگیچ سفیر جمهوری ترکیه در کشورمان نیز ضمن استقبال از توسعه روابط دو کشور، مناسبات ایران و ترکیه را دیرینه و برادرانه برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با تاریخ و فرهنگ غنی خود، پتانسیل‌های فراوانی در حوزه گردشگری دارد که می‌تواند زمینه ساز افزایش مناسبات و همکاری‌های دو جانبه باشد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با توسعه مناسبات حقوقی و قضایی، شاهد افزایش همکاری‌ها بخصوص در حوزه تبادل محکومان دو کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز