خبرگزاری کار ایران

دهقانی فیروزآبادی واکنش معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به انسداد

جریانی در تلاش برای حساسیت‌برانگیزی نسبت به سکوهای داخلی است/ انتشار برخی تصاویر با وجود مخالفت صاحبان کسب و کار انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۵۹

معاون علمی رئیس جمهور گفت: گاهی مسائلی در مورد برخی سکوها مطرح می‌شود ، در جلساتی که با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی داشتم، متوجه شدم که این تصاویر عموما از حساب‌های شخصی منتشر شده و بعضا زمان آن‌ها مربوط به هشت ماه گذشته است و هر انسانی متوجه نقش نفر سوم برای ایجاد شکاف می‌شود.

به گزارش ایلنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جرم و قاعده مشخص است؛ مستندات آن بررسی و حکم آن در دادگاه مربوطه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: گاهی مسائلی در مورد برخی سکوها مطرح می‌شود ، در جلساتی که با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی داشتم، متوجه شدم که این تصاویر عموما از حساب‌های شخصی منتشر شده و بعضا زمان آن‌ها مربوط به هشت ماه گذشته است و هر انسانی متوجه نقش نفر سوم برای ایجاد شکاف می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید براینکه برخی جریان‌ها با وجود مخالفت صاحبان کسب و کار این تصاویر را منتشر کرده‌اند، ادامه داد: این جریان در تلاش برای حساسیت‌برانگیزی است و بعضا جریان‌های اقتصادی هم در این قضیه ذی‌نفع هستند و از آنها استفاده می‌شود.

دهقانی فیروزآبادی بیان داشت: رئیس جمهور معتقد است اگر چند نفر در جایی که به مردم خدمات رسانی می کنند، دچار تخلف می‌شوند، نباید کل مجموعه متضرر شود و قانون کاملا قاطع، بر مبنای نهاد تنظیم‌گر و حکم دادگاه، برخورد کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از حضور مدیران همترازش از اندونزی در ایران خبر داد و گفت: هفته آینده هم میزبان یک هیأت ۱۳ نفره خواهیم بود و ظرف دو یا سه هفته آینده نیز میزبان ۱۰۰ نفر از محققان و پژوهشگران این کشور هستیم تا یک مدرسه تابستانه فناوری را در مجموعه‌های دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های زیست‌فناوری های تکنولوژی، نانوفناوری و هوش مصنوعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین بین دو کشور یک دفتر مترو ایجاد شده است که همکاری‌های دوجانبه خیلی محکم جلو برود و امید است با این سرعت رشد، تا پایان سال حجم ارتباطات تجاری به ۱۰۰ میلیون دلار برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز