خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

دولت سوئد بداند در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته است/ دولت‌های خبیث در غرب قرآن را مانع غارتگری خود می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۷۹

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: این وجودهای ناپاک که قرآن‌سوزی می‌کنند، نمی‌دانند خودسوزی می‌کنند. قرآنی که ما در قفسه خانه‌هایمان داریم و توفیق نگاه به آن را داریم، عبادت است‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام احمد صدیقی در خطبه‌های این‌هفته نماز خطاب به نمازگزاران با بیان این‌که شما ملت ایران و انقلاب و همه حماسه‌آفرینان برگزاران نماز جمعه و نفس ضعیف خودم را به تقوا توصیه می‌کنم، گفت: تقوا نبودش وسیله سقوط و بودنش وسیله صعود است. تقوا خانه و دژ نفوذناپذیر است. هرکس در این دژ زندگی کند، از شر شیاطین و مستکبران در امان خواهد بود.

خطیب این هفته نماز جمعه بیان کرد: بی‌تقوایی موجب سقوط است.

وی گفت: این وجودهای ناپاک که قرآن‌سوزی می‌کنند، نمی‌دانند خودسوزی می‌کنند. قرآنی که ما در قفسه خانه‌هایمان داریم و توفیق نگاه به آن را داریم، عبادت است‌. این‌ها به منزله حرم امامان شریف ماست، قداست دارد. بوسیدنی است، باید در پیشش زانو زد و بی‌وضو نباید به آن دست زد. وجود قرآن نور و حق است و مظهر الهی است.

صدیقی بیان کرد: امام حسین (ع) کار بزرگی کرد و آن اینکه بطلان اسلام آمریکایی، انگلیسی، اسلام سکولار بدون غیرت و بدون نقش را به عالمیان اعلام کرد. برای به دست آوردن قدرت و دادنش به دست امین‌ها قیام کرد.

وی افزود: اسلام سکولار می‌گوید قدرت از دین جدا است، قدرت به دست شراب‌خوارها و صهیونیست‌ها باشد و مسلمانان به مسجد بروند نماز بخوانند اما سیدالشهدا با شهادت خودشان نشان دادند قدرت را به دست اهلش سپردند آن قدر ارزش دارد که جان خودشان را نثار کردند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مسئولیت ها خدا را از یاد نبریم . از خدا جدا نشویم و با خدا باشیم.

وی افزود: مسئله جسارت و هتاکی به قرآن کریم تازگی ندارد. دنیای کفر از دیرباز عنادی با قرآن دارد ، قرآن را تیرباران کرد و بعد افراد خبیث  و ظالم وقتی قرآن را مزاحم خودشان می‌دیدند به آن هتک حرمت کردند.  دنیای غرب حول دین‌زدایی گشته است که در رأسش هتک حرمت به قرآن بود. در زمان امام آن نویسنده پست و پلید کتاب آیات شیطانی را نوشت. این که دیگر عرب و عجم نیست  بلکه مربوط به تمام مسلمانان  است و اگر غفلت کنیم، تازه اول ماجرا است و استعمار از این مارها در آستین دارد. آن روز امام آن مرد پلید را محدورالدم اعلام کرد که مشاهده کردید سیلی‌اش را چگونه و با وجود تمام مراقبت‌ها خورد.

صدیقی بیان کرد: این دولت‌های خبیث در غرب قرآن را مانع غارتگری خودشان می‌دانند. این ها ابن زیادها و یزیدهای زمان ما هستند. ‌امروز هم همان جبهه مقابل پیامبر اسلام وجود دارد که در رأسش آمریکا و انگلیس است.

وی ادامه داد: خدا اگر مهلتی می‌دهد برای پر کردن پیمانه ظلم‌شان است تا به سزای اعمال‌شان برساند. اما ما عزاداران امام حسین وظیفه‌ای داریم‌ با این جسارت و هتاکی که به قرآن کریم شد مسلمانان عزاداران خودشان را زیر پرچم قرآن و امام حسین مشاهده کردند و به حمدالله در یک حرکت هماهنگ هم آوا شدند.

صدیقی گفت: حضرت آقا گفتند این کار فردی نیست و توطئه است و این فرد هتاک را باید به جهان اسلام تحویل دهند و تمام علمای اسلام با فرق مختلفی که دارند اتفاق نظر دارند باید با هتک حرمت مقابله شود.

وی ادامه داد: حضرت آقا گفتند دولت سوئد بداند در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته است و نتیجه آن نفرت همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی است.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: عزاداری‌های دارای شور و شعور را در داخل و خارج علیرغم همه تبلیغات که گفتند عزاداری نکنید و لباس مشکی نپوشید مشاهده کردید که به کوری چشم شان چقدر پرشورتر بود. در لندن ۱۰هزار جمعیت به خیابان‌ها آمدند و اظهار ارادت به امام‌حسین علیه السلام کردند.

وی بیان کرد:  رهبری ایران و ملت ایران رکورد عزاداری را شکستند که به نوبه خودم تشکر می‌کنم.

صدیقی یادآور شد: روز گرامی داشت مدافعان حرم را پیش رو داریم. همیشه دست غیب را بالای سر خودمان داریم و بعداز جنگ فکر نمی‌کردیم درب شهادت باز شود اما تشکیل داعش باعث شد این درب باز شود که در رأس آن سردار شهید سلیمانی قرار داشتند که مهم‌ترین توطئه جهانی را خنثی کرد. سردار سلیمانی دریایی از عشق به اهل بیت بود و مایه تامین امنیت جهانی بود. این فتنه در سوریه نبود چرا که یک مشت وحشی را مسلح کرده بودند که برای همه دنیا موجب ناامنی بودند که ملت ایران با خون خودشان هم حرم‌ها را بیمه کردند و هم امنیت کشورهای جهان‌ حتی کشورهایی که داعش را فراهم کرده بودند.

وی گفت: روز خبرنگاران را به خبرنگارانی که حجت هستند تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز