خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور انجام شد؛

بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به روستا‌های مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۶۷

با حضور رئیس سازمان بازرسی بخشی از طرح آبرسانی به روستا‌هایی مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، با حضور ذبیح الله خدائیان بخشی از طرح آبرسانی به روستا‌هایی مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

  رئیس سازمان بازرسی در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستا‌های مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد قول مساعد داد که مشکلات و چالش‌های پیش روی این پروژه تا مرحله نهایی پیگیری شود.

  خدائیان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: شهرستان‌های لامرد و مهر با توجه به ظرفیتی که دارند از استعداد لازم جهت رشد اقتصادی برخوردار هستند که تاکنون مغفول مانده است.

وی به برخی از ظرفیت‌های این دو منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستا‌ها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه باید با کمک مسئولان و خیرین زمینه رشد و توسعه روستا‌ها را فراهم کرد؛ گفت: از این طریق می‌توان از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها جلوگیری کرد و دامداری و کشاورزی را رونق داد.

در جریان افتتاح این پروژه تعدادی از اهالی روستا به گفت‌وگوی چهره به چهره با رئیس سازمان بازرسی پرداختند و خواستار تکمیل پروژه و آبرسانی به کل روستا‌های منطقه شدند.

خدائیان قول مساعد داد، رفع مشکلات این پروژه تا زمان اتمام آبرسانی کامل به روستا‌ها از دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری و به بازرس‌کل استان فارس برای نظارت بر تکمیل پروژه و انتقال شبکه آب‌رسانی به کل روستا‌های منطقه ماموریت داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز