خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

آنها که می‌خواستند مردم‌ ما را منزوی کنند، خودشان منزوی هستند/ پایگاه‌های بسیج را محلی برای رفع نیاز مستضعفان قرار دهی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۶۲

فرمانده کل سپاه گفت: آنها که می خواستند مردم‌ ما را منزوی کنند خودشان منزوی هستند و تمام راهبردی که سال های سال برای آن سرمایه‌گذاری کرده بودند را شکست دادید؛ عظمت بسیج فراتر از تاریخ و جغرافیا است.

به گزارش ایلنا،‌ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه که در همایش پیاده‌سازی فرمان اعتلای بسیج در جمع بسیجیان سپاه تهران بزرگ سخن می‌گفت، اظهار داشت: ما بحرانهای بزرگی را پشت سرگذاشتیم و مقیاس کوچکی از این بحران‌ها کافی است تا هر کشوری هرچند بزرگ را از پای در آورد اما از هر زاویه ای وارد شدند، اما یک فرمول برای شکست دادن آنها کافی بود؛ بسیج فرمول غلبه بر دشمنان است و برای هر دشمنی با هر دامنه ای از قدرت کافی است.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن سال گذشته تلاش کرد تمام جغرافیای ما را میدان جنگ کند و حتی از مهد کودک‌ها هم چشم پوشی نکرد. فکر می‌کردند با این اقدامات می توانند ملت ما را برانند. در پشت این حوادث دست آمریکا، اروپا، اعراب مرتجع و خودفروختگان داخلی را می‌دیدیم.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن هم به دنبال تجزیه هم تفرقه خونین و هم در هم شکستن آرمان مدیریت جامعه بود اما شما بسیجیان اجازه ندادید هیچ عرصه ای از خدمات شکل غیر عادی به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: آنها که می خواستند مردم‌ ما را منزوی کنند خودشان منزوی هستند و تمام راهبردی که سال های سال برای آن سرمایه‌گذاری کرده بودند را شکست دادید؛ عظمت بسیج فراتر از تاریخ و جغرافیا است.

سردار سلامی تصریح کرد: جنگ را جنگ افزارها اداره نمی‌کنند بلکه قلوبِ ثابت است که در میدان جنگ‌ها را به پیروزی می‌رساند. ما از این نعمت برخورداریم و دشمن نمی‌تواند شما را شکست دهد. تا شما هستید هیچ کس نمی‌تواند به پیکر اسلام خنجر بزند؛ همه دنیا هم بسیج شوند.

وی ادامه داد: شما در موقعیت استثنایی تاریخ هستید و آیندگان در مورد شما قضاوت می‌کنند و امروز این توفیق به شما نصیب شما شده است تا از اسلام دفاع کنید. پایگاه‌های بسیج را محلی برای رفع نیاز مستضعفان قرار دهید لذا به پایگاه‌ها با محوریت مساجد اهمیت بدهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز