خبرگزاری کار ایران

خضریان:

طرح گمرک دیجیتال به صورت آزمایشی در گمرک غرب تهران راه اندازی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۸۵

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش ارائه شده طرح گمرک دیجیتال به صورت آزمایشی در گمرک غرب تهران راه اندازی شده است. همچنین به جهت تقویت مبارزه با قاچاق و حمایت از تولید داخلی گمرک با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری تفاهم نامه‌ای را منعقد کرده که به موجب آن طی دو سال ۵۰ دستگاه اسکنر کامیونی در گمرکات مستقر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیسیون اظهار کرد: در چارچوب نظارت بر حسن اجرای قوانین مرتبط با حوزه برخورد با قاچاق و اجرای سیاست‌های ابلاغی جلسه در محل کمیسیون  با حضور رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی برگزار شد.

خضریان افزود: موضوع تجهیز گمرکات کشور به امکانات و تجهیزات نوین و به روز یکی از موضوعات مهم در مسیر مواجهه و برخورد با جرائم است و در این جلسه رئیس کل گمرک به گزارشی در خصوص استقرار گمرک دیجیتال در کشور و بهره گیری از تجهیزات نوین با اولویت بهره گیری از تولیدات داخلی ارائه کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش ارائه شده طرح  گمرک دیجیتال به صورت آزمایشی در گمرک غرب تهران راه اندازی شده است. همچنین به جهت تقویت مبارزه با قاچاق و حمایت از تولید داخلی گمرک با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری تفاهم نامه‌ای را منعقد کرده که به موجب آن طی دو سال ۵۰ دستگاه اسکنر کامیونی در گمرکات مستقر خواهد شد. همچنین با توجه به ایام اربعین مقرر شد تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی صورت پذیرد که براساس گزارش ارایه شده، گمرک اقدام به افزایش ۸ دستگاه ایکس ری چمدانی از طریق ترک تشریفات در گمرکات نموده است که طی روزهای آینده در مرزهای غربی کشور نصب می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز