خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری:

دستاوردهای جدید ارتش رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۹۹

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: دستاوردهای جدید ارتش جمهوری اسلامی در حوزه‌های زمینی، دریایی، هوایی و پدافند رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش درباره دستاوردهای جدید نیروهای مسلح، اظهار داشت: شناخت تهدیدات ایجاب می‌کند تا خودمان را به ابزاری مجهز کنیم تا پاسخ تهدیدات آینده را دهیم.

وی با بیان اینکه پهپادها در جنگ‌های چند سال گذشته و امروز اثرگذار بوده‌اند، افزود: طی روزهای اخیر دستاوردهای جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد که یکی از آن‌ها پهپاد مهاجر ۱۰ است و دستاوردهای صنایع دفاعی کشورمان قابلیت‌های بالایی دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دستاوردهای جدید نیروهای مسلح می‌توانند نیازمندی‌های ما را برای مقابله با تهدیدات آینده تأمین کنند، گفت: پهپاد مهاجر ۱۰ دارای ۲۴ ساعت مداومت پروازی است و می‌تواند مهمات زیادی را با خود حمل کند، همچنین این پهپاد هوشمند است.

وی سپس درباره دستاوردهای جدید ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: قطعاً در حوزه‌های زمینی، دریایی، هوایی، و پدافند دستاوردهای جدیدی را رونمایی خواهیم کرد.

امیر سیاری اضافه کرد: همچنین در حوزه‌های جدید نبرد همچون پهپاد، جنگ الکترونیک، سایبری، سلاح، تجهیزات و مهمات حتماً دستاوردهای خوبی را در زمان خاص خودش رونمایی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز