خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۲ بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۴۸

دادستان تهران در اجرای منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه مبنی بر نظارت میدانی بر عملکرد دادسرا‌ها به منظور پایش نحوه خدمات رسانی به مردم به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۲ تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی دادستان تهران صبح امروز (یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲) با حضور در دادسرای ناحیه ۲، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی رییس قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۲ که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز