خبرگزاری کار ایران

سرلشکر سلامی:

تردد زائران به سمت کربلا ‌کاملا روان‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۲۲

فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز از مرز و پایانه مرزی چذابه به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران اربعین ‌بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر حسین سلامی در جریان بازدید از قرارگاه فرعی اربعین مستقر در پایانه مسافری چذابه، آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی در این مرزها را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده به زائران اظهار داشت:‌ با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.

سرلشکر سلامی ضمن تشکر از همه دستگاه‌ها و نهادهایی که برای تسریع تردد زائران ‌تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی را ‌انجام می‌دهند، گفت: از مردم خوزستان که میزبان‌های شایسته و ارزشمندی هستند نهاست تشکر را دارم و برای تمام زائران از سراسر کشور ایران و غیر‌کشور ‌ به این سرزمین پا می‌گذ‌ارند آرزوی قبولی زیارت را دارم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آنچه ما امروز مشاهده کردیم با تلاش همه دستگاه‌ها مسئول در سطح استان خوزستان تردد زائران به سمت کربلا جریان کامل روانی است و مشکل خاصی  را مشاهده نکردیم، تصریح کرد:  خداوند را شاکریم که امنیت مراسم برقرار است و هم زیر‌ساخت‌هایی که برای توقف موقف زائران در گرمی هوا تدارک دیده شده ‌شرایط بهتری نسبت به سال گذشته ‌دارد.

وی با اشاره به استقبال اتباع خارجه گفت: ‌زائران پاکستانی که منتظر خروج از کشور‌مان به سمت کربلا هستند احساسات عمیقی نسبت به اباعبدالله حسین داشتند و فریادهای لبیک یا حسین آنها واقعا بسیار شورانگیز و عاشقانه بود و امیدواریم این عزیزان بدون هیچ‌گونه مشتفت و رنجی قادر باشند به آرزوی خودشان برسند و مسیر نجف به کربلا را بتوانند با سهولت طی کنند‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز