خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی خبر داد:

برگزاری سومین کنگره حزب آزادگی ایران اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۳۳

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی از برگزاری سومین کنگره این تشکیل سیاسی در روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، عیسی کاکویی دینکی، از برگزاری سومین کنگره حزب آزادگی ایران اسلامی، در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ در مسجد امام حسن عسگری (ع) خبر داد.

کاکویی با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله حزب آزادگی ایران اسلامی گفت: هسته اولیه این حزب از مردادماه سال ۹۲ تشکیل شد. این هسته از شهریور ماه سال ۹۴، به طور رسمی برای ورود به عرصه فعالیت های سیاسی اقدام نمود و در سال ۹۵، پس از برگزاری اولین مجمع عمومی و انتخاب اعضای شورای مرکزی و هیئت بازرسی، از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، مجوز گرفته است.

وی افزود: حزب آزادگی ایران اسلامی، تاکنون دو بار مجمع عمومی برگزار کرده که یک بار در اردیبهشت سال ۹۵ و بار دیگر هم خرداد ماه سال ۹۷ بوده است. مجمع عمومی سوم، که اولین مجمع پس از همه گیری کرونا محسوب می شود؛ روز یکشنبه برگزار خواهد شد و اعضای شورای مرکزی و بازرسین حزب، مجدداً از طریق برگزاری انتخابات، تعیین خواهند شد.

شایان ذکر است سومین مجمع عمومی حزب آزادگی ایران اسلامی، روز یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ در مسجد امام حسن عسگری (ع) واقع در میدان هروی، خیابان شهید موسوی، نبش خیابان شهید افشاری از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز