خبرگزاری کار ایران

کنعانی:

سایه شوم برده‌داری به اشکال و ابعاد جدیدی در سیاست‌های دولت کانادا حضور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۸۵۴

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کردپپ: متأسفانه امروز شاهد این هستیم که برخلاف ادعای مقامات کانادایی، سایه شوم پدیده برده‌داری به اشکال و ابعاد جدیدی در سیاست‌های دولت کانادا حضور داشته و همچنان بر جامعه کانادا سنگینی می‌کند.

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی در واکنش به گزارش گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر درخصوص استثمار و سوءاستفاده از کارگران مهاجر و مردمان بومی در کانادا گفت: ابراز نگرانی عمیق گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر از استثمار و سوءاستفاده از کارگران مهاجر و مردمان بومی در کانادا که خود را مدعی حمایت از حقوق بشر به جهانیان معرفی می‌کند، نگران‌کننده بوده و بیش از پیش ماهیت واقعی رفتارهای تبعیض آمیز این کشور در ارتباط با مسائل انسانی و حقوق بشری را برملا می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد این هستیم که برخلاف ادعای مقامات کانادایی، سایه شوم پدیده برده‌داری به اشکال و ابعاد جدیدی در سیاست‌های دولت کانادا حضور داشته و همچنان بر جامعه کانادا سنگینی می‌کند.

کنعانی در پایان تأکید کرد: اهمیت توجه به شأن و کرامت انسانی مردمان بومی و کارگران مهاجر، ضرورت توقف این نوع رفتارهای تبعیض‌آمیز و لزوم نظارت جدی‌تر نهادهای حقوق‌بشری نسبت به آن را می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز