خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند، راهپیمایی اربعین را سانسور کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۴۷

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جمع اربعین یکی از بزرگترین تجمعات مذهبی جهان است، اما کسانی که دم از آزادی بیان می زنند آن را سانسور کردند. آنها دروغگو هستند.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم عراق و موکب های ایرانی و عراقی، صدا و سیما و استان های مرزی خوزستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه به جهت مهمان نوازی در مراسم اربعین، در اخطاری گفت: تجمع اربعین یکی از بزرگترین تجمعات مذهبی جهان است، اما کسانی که دم از آزادی بیان می زنند آن را سانسور کردند. آنها دروغگو هستند، چرا که به رغم اینکه بلندگویی برای پوشش تجمعات چند نفری هستند، متاسفانه با این تجمع مهم اینگونه رفتار کردند. اُف بر ادعای دروغینشان.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: برخی افراد که در دوره مدیریت خود جمعیت‌های سه هزار نفری از استاتید دانشگاه را از ادامه همکاری محروم کردند، چگونه امروز فریادشان برای برخی مسائل بلند است؟ این نشان می‌دهد آنها در دفاع از دانشگاه دروغگو هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در مرز دلیجان و کاشان، گاهی تعرضاتی از سمت شهر همجوار مشاهده می‌شود که در شرایط فعلی به هیچ وجه مصلحت نیست، بنابراین از معاون سیاسی وزیر کشور و مسئولان مربوطه در این وزارتخانه درخواست می‌کنیم تا اجازه ندهند این قبیل اتفاقات رخ دهد، همچنین با مسئولان خاطی که وضعیت کشور را در این خصوص درک نمی کنند، حتما برخورد مناسب داشته و به آنها تذکرات لازم داده شود، چرا که این موضوع مردم این منطقه را به شدت نگران کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز