خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی:

هفته منتهی به انتخابات تصمیم می‌گیریم ائتلاف لازم است یا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۱۶

دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در هفته منتهی به انتخابات تصمیم می‌گیریم دنبال ائتلاف باشیم یا نباشیم یا با فلان حزب و تشکیلات همراهی کنیم یا همراهی نکنیم.

به گزارش ایلنا، منوچهر متکی، دبیر اجرایی شورای وحدت در نشست اعضای این شورا با اشاره به منسجم شدن ستادهای شورای وحدت گفت: در ۱۹ استان وضعیت شاهد فعال شدن پارلمان استانی هستیم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات اقشار، اصناف و معاونت‌های شورای وحدت، گفت: برای ساختار و ترکیب کاندیداها در فهرست نهایی تهران لازم است از حالا تبادل نظر داشته باشیم. حضور زنان و جوانان و روند شناسایی افراد کارآمد و شایسته باید با یک الگوی مطلوب ارائه شود.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌سازی شورای وحدت، گفت: باید افراد توانمند و شایسته را شناسایی کنیم و ذهن خود را درگیر بگومگوهای سیاسی و حواشی نکنیم. هنر یک تشکیلات قوی شناسایی افراد شایسته است تا آنان را وارد انتخابات کند و این اصل کار ماست.

وی افزود: در نهایت در هفته منتهی به انتخابات تصمیم می‌گیریم دنبال ائتلاف باشیم یا نباشیم،  یا با فلان حزب و تشکیلات همراهی داشته باشیم یا نداشته باشیم.

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نیز در این نشست با اشاره به آخرین وضعیت جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس، گفت: در تلاشیم از نمایندگان فعلی هر حوزه انتخابیه  ارزیابی و مواضع آنان را بررسی کنیم و با همین اطلاعات درباره نامزدهای استان‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

در این نشست بر فعال‌سازی ایده پارلمان استانی و ستاد انتخابات شورای وحدت، شناسایی و حمایت از نامزدهای اصلح نیز تأکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز