خبرگزاری کار ایران

در شهر مقدس قم انجام شد؛

آیین تجدید میثاق دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با آرمان‌های اهل بیت عصمت و طهارت(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۱۲

جمعی از دانشجویان دوره جامعه‌پذیری دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور در حرم حضرت معصومه (س) و جمکران، با آرمان‌های مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا، جمعی از دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور در حرم حضرت معصومه (س) و جمکران، با آرمان‌های مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تجدید میثاق کردند.
حجت‌الاسلام سید حسین موسوی نیاز، مسئول روحانیون و اساتید عقیدتی سیاسی بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی این دوره گفت: روحانیون و اساتید این دوره با تمام توان خود در راستای گسترش اسلام ناب درربین دانشجویان و  تربیت آنها در راستای آمادگی برای ظهور  می‌کوشند.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های مذهبی با محتوای ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی در کنار آموزش‌های نظامی توسط فرماندهان موجب تربیت افسران انقلابی می‌شود که در آینده‌ای نه چندان دور، فرماندهان آتی نیروهای مسلح خواهند شد.
حجت‌الاسلام موسوی نیاز خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های مهدویت، جلسات پرسش و پاسخ احکام، کلاس‌های حیات طیبه و اصول عقاید، از دیگر برنامه‌های انجام شده در طول دوره بیست و یکم دانشگاه‌های افسری ارتش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز