خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای وحدت:

با تمام توان به میدان آمده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۲۴۶

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه ستاد انتخابات شورای وحدت کار خود را آغاز کرده و در حال تمهید مقدمات و ارتباط گیری با احزاب و شخصیت‌ها در تهران و شهرستان‌ها هستیم افزود: در مقوله انتخابات، ضمن اینکه به رعایت اخلاق انتخاباتی و اصول اخلاقی پایبند هستیم به اصول و ملزومات رقابت سیاسی نیز واقف هستیم و با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم و امیدواریم نیروهای کارآمد و ظرفیت‌های کارشناسی را به عرصه تصمیم و انتخاب مردم هدایت کنیم.

به گزارش ایلنا، یکصدمین نشست هیئت عالی شورای وحدت صبح سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد.در این نشست بر تلاش همه جانبه دفاتر شورا در استان‌ها برای شناسایی نیروهای کارآمد، توانمند، انقلابی و متعهد جهت ورود به مجلس شورای اسلامی تاکید شد.

در ابتدای نشست حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی با اشاره به این مسئله که در کشور یک نظام حزبی کارآمد و سیستماتیک نداریم افزود: مسئولیت اصلی احزاب سیاسی فراگیر و کارآمد، پرورش و کادرسازی از نیروهای با تجربه و با انگیزه است تا در مجلس یا هر مسئولیتی که بر عهده می‌گیرند با توان و دانش بالا ایفای نقش کنند ولی چون ما چنین احزابی نداریم و نظام حزبی ما کارایی ندارد، مجبوریم از طریق همین شیوه‌های سنتی و شناسایی چهره به چهره افراد، ظرفیت‌های آنها را بشناسیم و برای ورود به عرصه رقابت‌ها از ایشان حمایت کنیم.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به اینکه باید مصادیق و شاخص ها را در تعیین لیست نهایی و کیفیت معرفی افراد و اقشار مشخص سازیم گفت:سهم هر یک از اقشار و طبقات باید در لیست‌های انتخابات مشخص شود. باید برای زنان، جوانان، روحانیت و دانشگاهیان سهم و جایگاه تعریف شده‌ای را هم در لیست‌های انتخاباتی معین کنیم و هم در کلیت ترکیب نمایندگان مجلس که یک برنامه‌ریزی و هم افزایی ویژه‌ای را می‌طلبد تا نهایتاً یک مجلس هدفمند، مطلوب و موفقی شکل بگیرد.

در ادامه منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه ستاد انتخابات شورای وحدت کار خود را آغاز کرده و در حال تمهید مقدمات و ارتباط گیری با احزاب و شخصیت‌ها در تهران و شهرستان‌ها هستیم افزود: در مقوله انتخابات، ضمن اینکه به رعایت اخلاق انتخاباتی و اصول اخلاقی پایبند هستیم به اصول و ملزومات رقابت سیاسی نیز واقف هستیم و با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم و امیدواریم نیروهای کارآمد و ظرفیت‌های کارشناسی را به عرصه تصمیم و انتخاب مردم هدایت کنیم.

متکی همچنین با بیان اینکه شورای وحدت بر هم‌اندیشی با اقشار و احزاب گوناگون اعتقاد راسخ دارد گفت: ما از طریق برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و هم افزایی با اقشار و احزاب واقعاً یک رویکرد دموکراتیک و عقلایی را اتخاذ کرده‌ایم و اعتقاد داریم با وحدت و هم افزایی همه ظرفیت‌ها، خروجی کار هم در پیشگاه خدای متعال و هم در نزد ملت بزرگ ایران قابل قبول‌تر خواهد بود.

در ادامه آقایان اسدالله بادامچیان و شهاب الدین صدر ( اعضای هیئت عالی شورای وحدت) با ارائه گزارشی از فعالیت‌های استانی احزاب متبوع خود، بر تلاش همه جانبه برای انتخاب «اصلح  ارجح» به عنوان یک راهبرد در شناسایی و حمایت از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز