خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

اختلاف بین شیعه و سنی بزرگترین نقشه شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۱۸

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: اختلاف بین شیعه و سنی نقشه شوم دشمن برای ضربه‌زدن و انهدام نظام اسلامی است که باید با تقویت وحدت و همبستگی، فرصت‌های دشمن را برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی خنثی کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافندهوایی شهید ظرافتی بابلسر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، تاکید کرد: هفته وحدت، سیاستی راهبردی در راستای تقویت همدلی شیعه و سنی است تا تهدیدات و نقشه‌های خبیث دشمنان به فرصت علیه جهان اسلام تبدیل نشود.

وی با تشریح ابعاد مختلف آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد که شیعه و سنی در کنار هم باشند و همواره شاهد این موضوع هستیم که بطور مکرر در هر شرایطی از ضربه‌زدن به نظام اسلامی صرف نظر نکرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: اختلاف بین شیعه و سنی نقشه شوم دشمن برای ضربه‌زدن و انهدام نظام اسلامی است که باید با تقویت وحدت و همبستگی، فرصت‌های دشمن را برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی خنثی کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی با تاکید بر لزوم ذکاوت و هوشیاری در برابر جریان توطئه و نفوذ دشمن در کشور، اظهارداشت: تخریب امنیت اجتماعی، روحی، روانی، فردی و گروهی در کنار سلب آرامش و آسودگی خاطر هموطنانمان بزرگترین نیت پلید جریان نفوذ بیگانگان برای ضربه‌زدن به نیروهای مسلح ایران و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه نسل جوان بهترین سرمایه‌های کشور و عامل اصلی رشد و پیشرفت هستند، گفت: در طول دوران جنگ تحمیلی سربازان و جوانان ما با اهدا بیشترین شهید از حیثیت و آبروی نظام اسلامی دفاع کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز