خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت روحانی:

مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران بود/ او از بانیان موج نوی سینما و خالق فیلم‌های برجسته بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۶۱۱

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی ضایعه فقدان داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران و همسرش را در پی قتل دلخراش ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی در زیر می‌خوانید: 

انالله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار قتل آقای داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران و همسر محترمشان خانم وحیده محمدی‌فر، موجب بهت و تاسف فراوان شد.

آقای مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران، از بانیان موج نوی سینما و خالق فیلم‌های برجسته‌ای است که در آن تفکر فلسفی، ارزش‌های انسانی و دغدغه‌های اجتماعی را با هنر سینما پیوند داده است. مهرجویی با فیلم‌های خود خاطرات چندین نسل مردم ایران را شکل داده و آنان را با مفاهیم عمیق و ناب انسانی و اخلاقی آشنا کرده است.

اینجانب با تسلیت این رخداد دلخراش و ضایعه فقدان آقای مهرجویی و همسرشان به جامعه فرهنگی و هنری ایران، امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت فجیع و گزارش کامل و شفاف کلیه ابعاد و زوایای آن، موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌ها بین مردم عزیز، نخبگان گرامی و هنرمندان شریف کشور شوند.

حسن روحانی

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز