خبرگزاری کار ایران

بازدید دادستان تهران از دو کارخانه بزرگ پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۸۵

دادستان تهران به‌منظور بررسی مشکلات، از دو واحد تولیدی بزرگ پایتخت بازدید میدانی کرد.

به گزارش ایلنا، کارخانجات تولید مواد لبنی پاک و خودروسازی سایپا دیزل میزبان علی صالحی، دادستان تهران بودند تا مشکلات ایجاد شده در روند ورود و تامین مواد اولیه به‌علت صدور احکام شعب تعزیرات، مراجع قضایی و دیگر مسائل را پس از بازدید میدانی انجام شده با این مقام قضایی در میان بگذارند.

علی صالحی، دادستان تهران در حاشیه این بازدید بیان کرد: برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال و نیز تحقق سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در حمایت از تولید وصنعت گران، امروز به اتفاق همکاران از این دو واحد بازدید کردیم.

دادستان تهران تاکید کرد: الحمدلله در هر دو شرکت شاهد فعایت مستمر تولید بودیم، در شرکت صنایع غذایی بازدید شده به گفته مدیران علیرغم مشکلات موجود فعایت تولیدی بی وقفه ادامه داشته و در شرکت خودرو ساز نیز به گفته مدیران این مجموعه، علیرغم تحریم‌ها روزانه بین ١٧ تا ٢۵ خودروی سنگین تولید می‌شود که به بهبود حمل و نقل کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما در دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان هستیم، افزود: در حدود مقررات، هر کمکی بتوانیم به تولیدکنندگان می‌کنیم و در همین راستا، حضور و بازدید میدانی از محل شرکت‌ها و برگزاری جلسات با مسئولین مرتبط و استماع مشکلات بدون واسطه و مستقیم ازخود تولید کنندگان صورت می‌پذیرد.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: دستورات لازم به منظور تشکیل جلسات تکمیلی با حضور نمایندگان بانک مرکزی، تعزیرات، گمرک، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌توسعه تجارت در واحد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران صادر تا سایر موضوعات این شرکت‌ها نیز در حدود مقررات بررسی و حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز