خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی فروریخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۵۹

سردار پاکپور با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در غزه گفت: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی کاملاً فروریخت.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و مأموریت های تأمین امنیت پایدار در مرزهای شمالغرب، جنوب غرب و جنوب شرق، به تشریح تحولات اخیر در منطقه پرداخت و گفت: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یک یا دو قدرت و یا با اراده آمریکایی ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در غزه، ادامه داد: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی کاملاً فروریخت.

سردار پاکپور در ادامه با یادآوری رشادت و ایثارگری های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام منشأ خیلی از پیروزی ها و ایثارگری ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

در این مراسم با تکریم از خدمات ارزشمند سردار حمید محمدی در مسئولیت فرماندهی تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، سردار حجت الله صالح نژاد به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز