خبرگزاری کار ایران

منصوری:

اعتبارات واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس تأمین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۳۸

جلسه بررسی و رفع مشکلات ملی شهر پردیس در راستای اجرا و پیگیری دستور رئیس‌جمهور به ریاست معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری با اشاره به تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر شهر پردیس، گفت: برای تکمیل ۱۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر در شهر جدید پردیس به زودی تأمین اعتبارات انجام خواهد شد.

وی افزود: مقرر شد برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر با پیشرفت بالای ۳۰ درصد، بانک مسکن تسهیلات لازم در اختیار شرکت شهرهای جدید کشور قرار دهد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور یادآور شد: با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث خط مترو تهران - پردیس، دولت حمایت‌های لازم را در دستورکار قرار خواهد داد.

منصوری در مورد امتداد طرح آزادراه تهران- پردیس به مشاء دماوند، گفت: باقیمانده این طرح به طول ۱۲ کیلومتر با مشارکت بخش خصوصی و به صورت تفاهم‌نامه با بانک مسکن انجام می‌شود.

به گفته معاون اجرایی رئیس‌جمهور موضوع اصلاح تعرفه‌های عوارض آزادراهی هم به زودی در دولت پیگیری خواهد شد.

براساس این گزارش، جلسه بررسی و رفع مشکلات ملی شهر پردیس با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و آموزش، معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز