خبرگزاری کار ایران

واکنش وزیر فرهنگ و ارشاد به ممنوع‌الفعالیت شدن بازیگران زن به دلیل کشف حجاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۵۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ممنوع الفعالیت شدن بازیگران زن به دلیل کشف حجاب گفت: در گذشته هم گفتیم کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند امکان فعالیت برایشان فراهم نیست.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اعزام حجاج به حج عمره گفت: ما در شورای عالی حج این برنامه را داشتیم و به زودی کار اعزام حجاج آغاز خواهد شد. تحول مهمی است که بعد از سال‌ها تعطیلی این موضوع، دولت مصمم است روند این کار سریع‌تر راه بیافتد و ما تلاش می‌کنیم تا زمان آغاز موسم حج واجب عدد قابل قبولی نزدیک به ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار نفر را به حج عمره اعزام کنیم. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوالی درباره ممنوع الفعالیت شدن بازیگران زن که کشف حجاب کردند، گفت: ما قبلا هم اعلام کردیم و این قانون ما است و ما قانون را اجرا می‌کنیم. در گذشته هم گفتیم کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند امکان فعالیت برایشان فراهم نیست. 

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: روز گذشته در شورای فرهنگ عمومی دو مصوبه داشتیم یکی تعیین ۱۵ مهرماه به عنوان روز حماسه جوانان فلسطین و دیگری انتخاب ۲۵ مهرماه به عنوان روز نسل کشی زنان و کودکان فلسطینی به واسطه جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه بود. این ۲ مصوبه به عنوان یک اقدام مهم در رویداد سازی و ماندگاری در تاریخ انجام شد که باید فرایند تصویب نهایی آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی طی شده و تصویب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز