خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۶۲

سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان از بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  بنابر اعلام سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، گروهک منافقین که از گذشته در پی نفاق‌افکنی در جنوب شرق کشور بر بستر تنوع قومی و مذهبی بوده، درماه‌های اخیر پس از نشان کردن و جذب و آموزش تعدادی از عناصر مستعد در فضای مجازی، آن‌ها را به ترور چهره‌های شاخص قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی از طریق دامن زدن به اغتشاشات، آسیب رساندن به اموال عمومی، تعرض به مراکز نظامی و انتظامی و سر دادن شعار‌های ساختارشکن در مراسم نماز جمعه موظف کرده بودند.

سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سلسله اقدامات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن رصد دقیق و شناسایی تحرکات منافقین، در اقدامی هماهنگ شبکه گسترده آن گروهک وابسته را شناسایی و ۱۹ عضو آن در سطح استان را بازداشت کردند.

همچنین در بیانیه مشترک اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان آمده است :به استحضار مردم فهیم وبصیر استان سیستان و بلوچستان می رساند؛ هم راستا با طراحی سرویس های جاسوسی بیگانه برای بی ثبات سازی کشور در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ ،گروهک جنایت پیشه ی منافقین نیز دست به اقدامات متعدد تروریستی و ایذایی زده است. این گروهک که از گذشته درپی  نفاق افکنی در جنوبشرق کشور بربستر تنوع قومی و مذهبی بوده ؛طی ماه های اخیر پس از نشان ،جذب وآموزش تعدادی از عناصر مستعددر فضای مجازی ،آنهارا به ترور چهره های شاخص قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی از طریق دامن زدن به اغتشاشات، آسیب رساندن به اموال عمومی، تعرض به مراکز نظامی و انتظامی و سر دادن شعارهای ساختار شکن در مراسم نماز جمعه موظف نموده است .

با حصول اطلاعات اولیه، سربازان وپاسداران گمنام امام زمان (عج) طی سلسله اقدامات مشترک اطلاعاتی وعملیاتی،  ضمن رصد دقیق و شناسایی تحرکات منافقین ،در اقدامی هماهنگ شبکه گسترده آن گروهک وابسته را شناسایی و۱۹عضو آن در سطح استان را بازداشت کردند.

از مردم ولایت مدار و شریف سیستان و بلوچستان تقاضا دارد با عنایت به نقشه های شوم دشمن برای برهم زدن  انسجام ،آرامش وامنیتِ استان، با حفظ هوشیاری همیشگی، به ویژه در ارتباطات فضای مجازی، همچون گذشته هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به ستادهای خبری وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات سپاه گزارش فرمایند.

اداره کل اطلاعات استان

و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز