خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۰۸

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است، نقطه‌ عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش به مناسبت فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در جمع کارکنان پایور و وظیفه این نیرو، 13 آبان را روز تقابل حق و باطل دانست و گفت: 13 آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این موضوع که ۱۳آبان در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نقطه‌ عطفی در تاریخ پرافتخار ایران عزیز اسلامی است. اظهارکرد: ۱۳ آبان روزی است که در آن حوادث بزرگ و سرنوشت‌سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است، روزی که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است.

وی ادامه داد: این رویداد تاریخی در واقع یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حذف مظاهر و نمادهای استکبار از جغرافیا و صحنه اداره ایران نقش اساسی ایفا کرد و شاید تاریخ معاصر ما روزی با این درجه از اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز