خبرگزاری کار ایران

متهمان آدم ربایی در قائمشهر به ۱۰ سال حبس محکوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۳۱۰

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محکومیت بدوی مرتکبین آدم‌ربایی در شهرستان قائمشهر به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، تائید و قطعی شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری اظهار کرد: حسب محتویات پرونده آدم‌ربایی در شهرستان قائمشهر، بزه‌دیده هنگام بازگشت به منزل، با سلاح سرد و افشانه فلفل مورد هجوم قرار گرفته و پس از ربایش و انتقال به مکان نامعلوم، مورد جرح عمدی واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات گسترده و هوشیاری مامورین، متهمین در شهرستان آمل دستگیر و به ارتکاب بزه مزبور اقرار کردند، افزود: پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر با صدور کیفرخواست، پرونده به یکی از شعب محاکم کیفری دو قائمشهر ارجاع و متهمین بابت اتهام مشارکت در آدم‌ربایی با وسیله‌نقلیه توام با ایراد صدمه بدنی به ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه در حق بزه دیده محکوم شدند که با توجه به قطعیت دادنامه، پرونده امر هم اکنون در مرحله اجرای حکم قرار دارد.

حجت‌الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای حفظ امنیت مردم و برقراری نظم و آرامش، بدون هیچ‌گونه اغماضی، با هر یک از مصادیق ناامنی خصوصاً تعرض به تمامیت جسمانی شهروندان، به نحو قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز