خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

انسجام و هم افزایی دستگاه های ذیربط یکی از ارکان اصلی تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۸۹

امیر دریادار ایرانی، انسجام، همدلی و هم‌افزایی دستگاههای ذیربط را یکی از ارکان اصلی تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور ابلاغی رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: تمامی دستگاه‌ها باید حول یک برنامه مشخص از سوی دولت، مدیریت، هدایت و راهبری شوند.

 به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش  در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی درمورد سیاست‌های کلی توسعه دریامحور که از سوی مقام معظم رهبری در ۹ بند ابلاغ شد، اظهارداشت: همواره اقتصاد دریا مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است و ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، حاکی از سطح بالای اهمیت حوزه دریا برای کشور است.

وی ادامه داد:  این سیاست‌ها پس از برگزاری جلسات مستمر، بررسی‌های کارشناسانه طولانی و پیگیرانه با دقت زیادی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مدنظر قرار گرفت و پس از آن به تایید فرمانده کل قوا رسید و از سوی معظم‌له ابلاغ شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: سیاست‌های کلی توسعه دریامحور بر چند بخش اصلی تمرکز دارد که متولی آموزش‌های دریایی، سواحل و کرانه‌ها سازمان بنادر و دریانوردی است و همچنین امنیت که باید نسبت به آن توجه جدی داشت.

امیر دریادار ایرانی با تاکید بر اینکه سازمان‌های مختلف باید ذیل سیاست‌های کلی توسعه دریامحور برنامه‌های اجرایی خود را تدوین کنند و کار را پیش ببرند، گفت: برای تحقق این سیاست‌ها علاوه بر همت و تلاش مجدانه و جهادی تمامی سازمان‌ها ، در گام نخست باید سازمان‌های دریایی کنار یکدیگر قرار گیرند و خارج از فضای بروکراسی اداری، اصل قضیه را پیش ببرند و با هم‌افزایی و کمک به یکدیگر شرایط را برای تحقق سیاست‌های ابلاغی، ‌ فراهم کنند که قطعا اتفاق مبارکی رخ دهد.

وی افزود: رییس جمهور، معاون اول و بدنه دولت همسو با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری عمل خواهند کرد و قطعا با هم‌افزایی و تلاش مضاعف در صورت تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، ضعف‌های گذشته نیز جبران خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، انسجام، همدلی و هم‌افزایی است، خاطر نشان کرد: تمامی سازمان‌های مرتبط باید بر اساس یک دستورالعمل، طرح و برنامه مشخص توسط دولت، مدیریت، راهبری و هدایت شوند تا بتوان به تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور سرعت بخشید  تا با یک روحیه جهادی و انقلابی در این زمینه گامی بلند برداشت، اتفاقی که به طور حتم شدنی خواهد بود و دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز