خبرگزاری کار ایران

تجهیز ۲۰۰ میلیون ریالی کتابخانه زندان بوکان رای جایگزین حبس شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۱۷۷

با حکم دادگاهی در استان آذربایجان غربی یک محکوم به حبس مکلف به خرید کتاب برای کتابخانه زندان بوکان شد.

به گزارش ایلنا، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در اقدامی قانونی رئیس حوزه قضایی بخش سیمینه رای راننده محکوم به تصادف و ضرب و جرح غیر عمد را از جنبه عمومی مجازات از شش ماه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جهت تجهیز کتابخانه زندان صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تقدیر از تدبیر رئیس حوزه قضایی سیمینه گفت: با در نظر گرفتن وضعیت متهم حکم زندان شش ماهه وی را با تبدیل به کمک مالی جهت تجهیز کتابخانه زندان جهت بازپروری شخصیت اجتماعی مددجویان زندانی به مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایگزین کردند.

ناصر عتباتی در ادامه خبر داد با همت خیرین و مقامات حوزه قضایی بوکان و بخش سیمینه گفت: تا چند روز آتی کتابخانه زندان بوکان با همت خیّرین و عنایت مراجع قضایی با وضعیت استاندارد آماده بهره برداری است.

عتباتی بیان کرد: در شش ماهه سال جاری ۷ فقره حکم فرهنگی خرید کتاب توسط شعب دادگاه‌های کیفری حوزه‌های قضایی ارومیه، ماکو، پیرانشهر، چهاربرج و بوکان به ارزش بیش از ۶۲۴ میلیون ریال صادر شده است که از این محل تعداد ۱۹۹ نسخه کتاب برای کتابخانه‌های عمومی خریداری شده است.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: این کتاب‌ها با نظارت و تایید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خریداری شده و پس از آماده سازی در دسترس کاربران و اعضای کتابخانه‌های عمومی ۷ حوزه قضایی مذکور قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز