خبرگزاری کار ایران

استقبال از غرفه ایران در بازارچه خیریه انجمن همسران دیپلماتیک مجارستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۵۶۳

دوازدهمین بازارچه خیریه انجمن همسران دیپلماتیک مجارستان با حضور پررنگ سفارت ایران در مجتمع فرهنگی- تجاری «بلنا» در شهر بوداپست برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این بازارچه که به همت بیش از ۴۸ نمایندگی خارجی مقیم از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست و همچنین چندین مرکز خیریه و سازمان بین المللی مقیم در مجارستان برگزار شد، با سخنرانی همسر وزیر امور خارجه مجارستان و سفیر واتیکان به عنوان شیخ السفرا افتتاح گردید.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بازارچه خیریه دیپلماتیک سال ۲۰۲۳ بوداپست در دو بخش صنایع دستی و غذاهای ایرانی شرکت کرده و حضوری چشمگیر داشت و مجموعه‌ای از اقلام فرهنگی شامل صنایع دستی، شیرینی‌های سنتی و غذاهای ملی ایرانی را در معرض نمایش و فروش گذاشت که با استقبال گسترده دیپلمات‌های مقیم، مردم مجارستان و علاقه‌مندان به فرهنگ، صنایع دستی و غذاهای ایرانی روبرو شد.

این استقبال به گونه‌ای بود که در ساعت‌های اولیه فعالیت نمایشگاه، غذاها و شیرینی‌های ایرانی به صورت کامل فروش رفت.

این بازارچه هر ساله قبل از آغاز سال نو میلادی و به ابتکار انجمن همسران دیپلماتیک مجارستان برگزار ‌شده و عواید حاصل از این بازارچه، برای کمک به کودکان بیمار و نیازمند صرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز