خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار ایرانی:

ناوشکن دیلمان توان دریایی ناوگان شمال را ارتقا می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۴۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن دیلمان با تجهیزات به روز و تسلیحات بالا می‌تواند در ارتقای سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین الحاق ناوشکن دیلمان در بندرانزلی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مقاومت، گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تدابیر ستاد کل در خصوص ناوگان شمال دریای صلح دوستی باید گام‌هایی برداشته شود و امروز آخرین دستاورد نیروهای مسلح به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

وی ادامه داد: ناوشکن دیلمان با تجهیزات به روز و تسلیحات بالا می‌تواند با دریامانی بالا در ارتقای سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال برای آموزش و پرورش نیروها و البته امداد و نجات عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز منطقه در هندسه جهانی دچار التهاب است و تنها راه آرامش، مقاومت است.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: امیدواریم که مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی موفق باشد، حتماً ظلم پایدار نیست و رژیم صهیونیستی رفتنی است که این وعده حق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز