خبرگزاری کار ایران

به میزبانی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش؛

اولین نشست تخصصی اقتصادی سازمان‌‎های نیروهای مسلح برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۹۰

اولین نشست تخصصی اقتصادی سازمان‌‎های نیروهای مسلح با هدف شناسایی و اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های اقتصادی ارتش، هم‌افزایی و استفاده از تجربیات تخصصی سازمان‌های اقتصادی نیروهای مسلح با حضور سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش (سام) و روسا و فرماندهان اقتصادی سایر سازمانهای نیروهای مسلح (سپاه، ودجا و فراجا) برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  اولین نشست تخصصی اقتصادی سازمان‌‎های نیروهای مسلح با حضور سردار صالح فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری‌های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ دوم محسن گل سرخ، رئیس سازمان اقتصادی ارتش (سام) با هدف شناسایی و اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های اقتصادی ارتش، هم‌افزایی و استفاده از تجربیات تخصصی سازمان‌های اقتصادی نیروهای مسلح و با محوریت قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح به میزبانی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش برگزار شد.
در این نشست، سردار صالح، فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری‌های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح، ضمن ارزیابی مثبت از اقدامات انجام شده توسط سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش (سام)، خاطرنشان کرد: سند راهبردی فعالیت‌های اقتصادی ارتش الگوی مناسبی برای اقدامات مشابه توسط سایر سازمان‌های اقتصادی نیروهای مسلح است.
همچنین امیر سرتیپ دوم محسن گل سرخ حق، رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش با برشمردن ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی ارتش بر تلاش این سازمان در مولدسازی این ظرفیت ها برابر تدابیر ابلاغی سلسله مراتب محترم فرماندهی تاکید کرد.
از جمله موارد مهم مطرح شده در این نشست می توان به تاکید بر اجرای اصول ۴ گانه ابلاغی فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) در فعالیت های اقتصادی مبنی بر «شفافیت کامل»، «انضباط مالی دقیق»، «عدم تعارض با بخش خصوصی»، «انطباق با قوانین و سیاست های کشور » با نقش تسهیل گری ستاد کل نیروهای مسلح در شرایط جنگ اقتصادی و اتخاذ راهبردهای مناسب جهت اجرای تدابیر معظم له به منظور کمک به رشد تولید و مهار تورم اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز