خبرگزاری کار ایران

رفع توقیف محموله شرکت صنایع شیمیایی با ورود دادگستری استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۱۵

مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز گفت: پس از گذشت یک سال با حمایت و همراهی دادگستری استان مرکزی محموله شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در گمرک رفع توقیف شد.

به گزارش ایلنا، محمد رضا موسوی مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، درباره اقدامات دادگستری استان مرکزی به منظور رفع موانع تولید، اظهار کرد: شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز به عنوان شرکتی پیشرو در تولید محصولات اتوکسیله و پروپوکسیله در منطقه خاورمیانه، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ پس از سال‌ها تلاش بی وقفه، پژوهش‌های مستمر و سرمایه گذاری عظیم بخش خصوصی با تولید انواع پلی اتیلن گلایکول‌های دارویی آغاز کرد و در گام‌های بعدی اقدام به تولید و عرضه انواع مختلف محصولات اتوکسیله و پروپوکسیله از جمله نونیل فنول‌های اتوکسیله، الکل‌های چرب اتوکسیله و اسید‌های چرب اتوکسیله کرد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر، شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در راستای تلاش برای خودکفایی کشور و صرفه جویی ارزی، برای اولین بار در ایران موفق به تولید مونوپروپیلن گلایکول پایه شیمیایی و دارویی و نیز سایر مواد اولیه دارویی از جمله مترونیدازول شد.

موسوی بیان کرد: متاسفانه پلیس امنیت اقتصادی بدون صحت سنجی مطالب و مدارک واهی مطرح شده توسط شخصی که قصد خدشه دار کردن اعتبار شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز را داشت، محموله‌های شرکت را در گمرک توقیف کرد و دیگر اجازه فروش محصولات دارویی را نداشتیم.

مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز گفت: پس از گذشت یک سال با حمایت و همراهی دادگستری استان مرکزی ثابت شد که تمام ادعا‌های مطرح شده کذب بوده و در نهایت محموله شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در گمرک رفع توقیف شد.

وی افزود: حمایت‌های دادگستری استان مرکزی دلگرمی و قوت قلب برای واحد تولیدی ما بود و زمانی که شرکتی شفاف و بدون مشکل فعالیت می‌کند نباید متوجه این گونه ظلم‌ها شود.

مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز بیان کرد: در شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران ۵۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کارند که تمامی نیرو‌ها بومی منطقه هستند.

در همین راستا ۱۷ مهر ۱۴۰۲ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی از شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز بازدید کرد و گفت: سال گذشته این شرکت با مشکلاتی رو به رو بود که با ورود دستگاه قضایی استان آن مسائل حل و منجر به افزایش تولید و اشتغال شد. همچنین با توجه به گزارشاتی که مدیران این شرکت امروز ارائه کردند، اتفاقات خوب و ارزشمندی در این شرکت رقم خورده است و انسان وقتی می‌بیند که جوانان این مرز و بوم، اقدامات علمی و فناورانه خود را با بکارگیری تجهیزات کاملاً بومی و ایرانی انجام می‌دهند و رتبه‌های جهانی را در این مسیر کسب می‌کنند واقعاً خرسند می‌شود و جای شکرگزاری دارد.

وی ادامه داد که دستگاه قضایی یقیناً با ادارات و دستگاه‌هایی که از طریق ایجاد بروکراسی اداری بر سر راه فعالیت این گونه شرکت‌های تولیدی، وقفه ایجاد می‌کند و مشکلاتی را به بار می‌آورند، برخورد قانونی خواهد کرد و همواره حمایت خود را از تولید و ایجاد اشتغال، ادامه خواهد داد و امسال دستگاه قضایی استان در راستای شعار محوری سال، با اقداماتی که انجام داد و دستوراتی که صادر کرد موجب شد، بسیاری از اموال شرکت‌های تولیدی و صنعتی در گمرکات رفع توقیف شود و همین موضوع باعث شد که خط تولید تعدادی از شرکت‌های تولیدی تعطیل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز