خبرگزاری کار ایران

وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعضای کمیسیون آموزش از گزارش مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان قانع نشدند/ درخواست تشکیل کمیته تحقیق و تفحص باید به صحن ارجاع شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۹۲

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش مدیران صندوق‌ ذخیره فرهنگیان بعد از بررسی اعضای کمیسیون آموزش، رضایت‌مندی لازم را کسب نکرد و از آنجایی که بیش از ۵۰ نماینده درخواست این تحقیق و تفحص را داشتند، باید به صحن ارجاع شود تا مجلس درباره‌اش تصمیم‌گیری کند و کمیته تحقیق و تفحص شکل بگیرد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش مطرح شد. بعد از جلسه‌ای که با مدیران صندوق برگزار شد، ۲ دسته گزارش تا الان دریافت کرده‌ایم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این ۲ دسته گزارش را اعضای کمیسیون بررسی کردند ولی رضایت‌مندی از گزارشات وجود نداشت؛ یعنی توضیحات قانع‌کننده نبودند.

وی افزود: بر همین اساس در جلسه آتی کمیسیون در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود که گزارش دریافتی باتوجه به اینکه پروژه تحقیق و تفحص در صحن ثبت شده است و تعدادی زیادی از نمایندگان امضا کرده‌اند، به صحن ارجاع شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: از آنجایی که بیش از ۵۰ نماینده درخواست این تحقیق و تفحص را داشتند، باید به صحن ارجاع شود تا مجلس درباره‌اش تصمیم‌گیری کند و کمیته تحقیق و تفحص شکل بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز