خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر و برادر شهیدان صادقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۴۸

رئیسی در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان والامقام آیت‌الله محمدحسین و محمدحسن صادقی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی پدر و برادر ۴ شهید والامقام تصریح کرد :‌ این اسوه ایثار و مقاومت که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی تقدیم انقلاب نمود، به حق مظهر صبر و فداکاری است و بی‌تردید نام این بزرگمرد در دفتر زرین ایثار، ماندگار و روح پاکش با ارواح طیبه فرزندان و برادران شهیدش محشور خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است :‌

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمدعلی صادقی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمدولی و علی صادقی و برادر شهیدان والامقام آیت‌الله محمدحسین و محمدحسن صادقی، موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه ایثار و مقاومت که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی تقدیم انقلاب نمود، به حق مظهر صبر و فداکاری است و بی‌تردید نام این بزرگمرد در دفتر زرین ایثار، ماندگار و روح پاکش با ارواح طیبه فرزندان و برادران شهیدش محشور خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به مردم غیور استان لرستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان معزز، صبر و سلامتی مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز