خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

تصویب افزایش ۲۵درصدی حقوق شاغلین و بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۹۸

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی در جریان بخش حقوق و دستمزد لایحه بودجه با افزایش متوسط ۲۵ درصدی حقوق شاغلین و بازنشستگان موافقت کردند.

سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص جلسه امروز این کمیسیون و بررسی جزئیات لایحه بودجه، گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار کمیسیون قرار داشت که در جریان این بررسی اعضای کمیسیون اجتماعی با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلین و بازنشستگان در لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر براساس لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۳، به‌طور متوسط ۳/۵ درصد حق عائله‌مندی به حقوق  شاغلین اضافه خواهد شد که برای حقوق بگیران کف، بیشتر از حقوق بگیران سقف خواهد بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: همچنین امروز اعضای کمیسیون اجتماعی همچنین افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افزایش ۶۰ درصدی مستمری معلولین شدید و خیلی شدید معلولین مددجوی بهزیستی را تصویب کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این افزایش فارغ از ۴۰ درصد جبران متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز