خبرگزاری کار ایران

۵ نفر از متهمان شبکه جعل اسناد رسمی و در سنندج دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۷۲

رئیس کل دادگستری استان کردستان از انهدام یک شبکه جعل اسناد رسمی، اوراق دولتی، کلاهبرداری و زمین خواری در سنندج با ورود بازرسی کل استان و دستورات قضایی صادره خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به انهدام یک شبکه جعل اسناد رسمی، اوراق دولتی، کلاهبرداری و زمین خواری در سنندج با ورود بازرسی کل استان و دستورات قضایی صادره گفت: این شبکه با افعال مجرمانه متعددی از قبیل جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع، ۱۴ قطعه از اراضی دولتی در سنندج را به ارزش بالغ بر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به نام خود و افراد وابسته انتقال داده بودند. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در همین راستا در دادسرای مرکز استان کردستان پرونده قضایی تشکیل و با دستور بازپرس ویژه پرونده، ۵ نفر از متهمان مربوطه شناسایی، دستگیر و با صدور قرار تأمین روانه زندان شدند. 

وی تاکید کرد: علاوه بر این، حدود ۷ قطعه دیگر از اراضی دولتی تصرف شده شناسایی شده و توسط دادستانی مرکز استان جهت بررسی همه جانبه موضوع و پیگیری لازم به بازرسی کل استان ارجاع تا نسبت به برخورد قضایی با این موارد نیز اقدام شود. 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی ابعاد فساد اداری موصوف کماکان ادامه دارد و دستگاه قضایی استان اقدامات همه مجرمان زمین خوار را رصد کرده و با متخلفین قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز