خبرگزاری کار ایران

ستاد انتخابات شورای ائتلاف تهران همراه با رونمایی از سامانه هواداران آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۸۷

نشست کمیته راهبردی ستاد انتخابات شورای ائتلاف شهر تهران با حضور رئیس، دبیر و معاونین شورای ائتلاف شهر تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست کمیته راهبردی ستاد انتخابات شورای ائتلاف شهر تهران با حضور رئیس، دبیر و معاونین شورای ائتلاف شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سوده نجفی معاون بانوان شورای ائتلاف تهران بزرگ گزارشی از همایش بانوان انقلابی فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی که هفته گذشته در تهران برگزار شد ارائه داد و برنامه های خود برای معاونت بانوان تهران را مطرح کرد.

در این نشست سید امید میرغضنفری به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف در شهر تهران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تعیین مسئولین مناطق ستاد انتخابات شورا ارائه و از برنامه های ستاد انتخابات تهران برای شناسایی و جذب افراد توانمند برای فعالیت در ستاد انتخابات شورای ائتلاف خبر داد.

در این نشست از صفحه‌ای در وبگاه رسمی شورای ائتلاف به نشانی www.shananews.com  که برای ثبت‌نام علاقمندان به همکاری با شورای ائتلاف در شهر تهران  طراحی شده است، رونمایی شد و افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت در کارگروه‌ها و کانون‌های تخصصی ستاد انتخابات شهر تهران سازماندهی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز