خبرگزاری کار ایران

اسلامی در جمع خبرنگاران:

نتایج درمان در نخستین کلینیک پلاسماتراپی نشان‌دهنده اثربخشی این روش در درمان زخم افراد مبتلا به دیابت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۸۹

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ نتایج درمان در نخستین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما بسیار خوب بوده که نشان‌دهنده اثربخشی این روش در درمان زخم افراد مبتلا به دیابت است و بیمارانی که تحت درمان با پلاسمای سرد قرار گرفته‌اند؛ رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان جلسه دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ ما دیروز سمپوزیوم پزشکی در استان البرز برگزار کردیم. ویژگی این سمپوزیوم این بود که هم تراز با کشورهای پیشرو در فناوری نوین، پلاسما را برای درمان وارد حوزه پزشکی کردیم که این نشان می‌دهد یکی از یافته‌ها و فناوری‌های در اختیار زنجیره فناوری انرژی اتمی امروز  هم‌تراز کشورهای پیشرو در خدمت مردم عزیز قرار گرفته است. 

وی افزود:‌ دومین‌کلینیک پلاسماتراپی را افتتاح کردیم و گشایش بزرگی در پایان بخشیدن به رنج و محنت بیماران دیابتی خواهد بود و به رنج‌ آنها التیام‌ می‌بخشد و برای جامعه تسکین‌بخش است، نتایج درمان در نخستین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما بسیار خوب بوده که نشان‌دهنده اثربخشی این روش در درمان زخم افراد مبتلا به دیابت است و بیمارانی که تحت درمان با پلاسمای سرد قرار گرفته‌اند؛ رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

رئیس سازمان انرژی اتمی یادآور شد: بخش امنیت غذایی و سلامت مهترین دستاورد در فناوری هسته‌ای است، در فرآیند پرتودهی مردم مواد غذایی سالم و بدون عوارض را استفاده خواهند کرد و این‌ موجب کاهش بسیاری از عوارض‌ها می‌شود و برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی می‌تواند موثر واقع شود و به تدریج نتایج خود را نشان‌ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز