خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

ناگزیر بودیم افزایش قیمت اینترنت را اعمال کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۹۶

وزیر ارتباطات درباره ارائه بسته رایگان اینترنت در پی افزایش قیمت‌ها گفت: برای اینکه هم‌وطنان ما از این بسته استفاده کنند باید به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir مراجعه کنند. آنجا شماره تلفنی که می‌خواهند این بسته روی آن فعال شود را وارد کنند و تلاش همکاران ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی آن شماره این بسته را که ۱۲ گیگابایت ترافیک داخل کشور یا معادل آن ۵ گیگابایت ترافیک بین‌المللی است را برایشان فعال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت اینترنت گفت: در این خصوص ناگزیر بودیم با توجه به شرایط شبکه افزایش قیمت را اعمال کنیم که بتوانیم کیفیت شبکه را ارتقا دهیم. با توجه به اینکه این اتفاق در ایام آخر سال اتفاق افتاد ما یک بسته هدیه را برای مردم عزیز در نظر گرفتیم که از امروز  برای کسانی که آمدند شماره خود را ثبت کردند فعال می‌شود.

وی افزود: برای اینکه هم‌وطنان ما از این بسته استفاده کنند باید به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند   my.gov.ir مراجعه کنند. آنجا شماره تلفنی که می‌خواهند این بسته روی آن فعال شود را وارد کنند و تلاش همکاران ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی آن شماره این بسته را که ۱۲ گیگابایت ترافیک داخل کشور یا معادل آن ۵ گیگابایت ترافیک بین‌المللی است را برایشان فعال کنند.

وزیر ارتباطات گفت: کسانی که تا الان ثبت‌نام کردند از این به بعد برایشان فعال می‌شود و کسانی که تا الان اقدام نکردند از آنها درخواست می‌کنیم در صورت تمایل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند که این بسته برایشان فراهم شود که تا ۱۴ فروردین سال بعد هم اعتبار دارد و می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: برای وارد کردن شماره همرا هم تا هفته بعد فرصت هست اگر کسی فرصت نکرد تا هفته بعد مهلت دارد به این سامانه مراجعه و از این بسته استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز