خبرگزاری کار ایران

سلیمی در نطق میان دستور:

برخی خواص باز در آزمون حادثه تروریستی کرمان مردود شدند/ امروز توان بازدارندگی نظام ده‌ها برابر افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۹۵

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برخی که دچار دیرفهمی در تمام امور هستند به جای آنکه عامل اصلی جنایت کرمان را نشانه روند انگشت اتهام را به جای دیگر نشانه رفته و از این حادثه دهشتناک برای تسویه حساب‌های شخصی، سیاسی و جناحی خود استفاده کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز ( یکشنبه، ۱۷ دی ماه ) مجلس شورای  اسلامی در نطق میان دستور، گفت: عملیات کور تروریستی اذناب آمریکا و اسرائیل در سالگرد شهید عزیز سلیمانی نشان داد دشمن غدار و خون ریز نه تنها از سلیمانی در قید حیات وحشت داشتند بلکه از شهید سلیمانی دو چندان می ترسد.

وی در تشریح نکاتی در مورد حادثه تروریستی کرمان، افزود: متاسفانه برخی خواص باز در این آزمون مردود شدند؛ همان ها که صاحب تئوری من صبح جمعه فهمیدم هستند، این جماعت که دچار دیرفهمی در تمام امور و کج فهمی در پاره ای دیگر از موارد هستند به جای آنکه عامل اصلی این جنایت را نشانه روند انگشت اتهام را به جای دیگر نشانه رفته و از این حادثه دهشتناک نیز برای تسویه حساب های شخصی، سیاسی و جناحی خود استفاده کردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: البته بدیهی است این خطا و به عبارت بهتر این خط نتیجه رفت و آمد بیش از اندازه آنان به انگلیس است؛ آری ابرهای پرتراکم لندن جلوی دید چشم آنها را گرفته زیرا آنقدر با جان کری قدم زدند که دود سیگارش بینی آنان را پر کرده و حلقه های دود دور بینش شان حلقه زده و فهم شان معکوس شده است.

سلیمی یادآور شد: کسانی که در فتنه سال گذشته دم از شعار زن می زدند آیا شهادت بیش از ۵۰ نفر از زنان برومند سرزمین شیران را در حادثه تلخ کرمان ندیده اند؟ استفاده ابزاری از عنصر ارزشمند زن در ادبیات این جماعت سابقه ای دیرینه دارد، مشت این دروغگویان که پشت شعار حمایت از زن پنهان شده بودند باز شد و طبل رسوایی آنان به صدا درآمده است.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به تراژدی تلخ کشف حجاب رضاخانی در ۱۷ دی ماه، تصریح کرد: استفاده ابزاری از مقام قدسی زن طرحی انگلیسی بوده که اینان از این طرح تبعیت کردند؛ سومین گروهی که در این میان نمره منفی گرفتند سیاه رویان پروژه بگیر اسرائیل و صهیونیست‌ها هستند، همان آقایی که نه تاریخ می داند و نه تحلیل سیاسی و امروز به عنوان استاد سیاست به دنبال پیشبرد پروژه سفارشی صهیونیست ها است، جالب اینجا است که این افراد کورباطن قتل عام روزانه مردم بی گناه در بیش از ۷۵ سال گذشته توسط خون خواران موجودات را نمی بینند و می گویند بعید است اسرائیل بی گناهان را بکشد.

وی یادآور شد: کاپشن پوش‌هایی که روزی شعار مخالفت با هولوکاست‌شان گوش فلک را پر کرده بود چگونه از بوی خون بی گناهان از خلسه چندین ساله خارج نشده و هوشیار نشده اند؛ این آقایان چرا کاپشن صورتی و گوشواره قلبی کودک معصوم شهید را ندیدند؟ به آنکه کاپشن صورتی را ندید و بر کاپشن خاکی تکیه کرد می گوییم مراقب باش کاپشن خاکی خاک بر چشمت نپاشد؛ برخی از این فرصت برای تضعیف نیروهای جان برکف نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هم راستا با سرویس های خارجی شایعه سازی می کنند؛ به صراحت اعلام می کنیم امروز توان بازدارندگی نظام ده ها برابر افزایش یافته و در حوزه امنیتی کشف هزاران هزاران توطئه گویای قدرت روز افزون نظام است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم از شورای نگهبان و هیات مرکزی نظارت به خاطر افزایش زمینه رقابت تشکر کرد و گفت: البته برخی که عدم اقبال مردم را متوجه شدند پیشاپیش به مشابه همیشه به جرزنی سیاسی پرداخته و نظارت را زیرسوال می برند؛ توقع آن است که حساب افرادی که تلقی خاص سیاسی دارند از افرادی که دارای فساد اقتصادی هستند بازشناختی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز