خبرگزاری کار ایران

زارعی کیاپی در تذکر شفاهی:

چرا علیرغم توانایی تولید مرغ و برنج باید از کشورهای دیگر مرغ و برنج وارد کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۲۸

نماینده مردم ساری در مجلس، با بیان اینکه چرا در حوزه تولید محصولات کشاورزی به تولیدات نسبت به واردات کمتر توجه می‌شود، گفت: چرا امروز علیرغم توانایی تولید مرغ و برنج باید از کشورهای دیگر مرغ و برنج وارد کنیم.

به گزارش ایلنا، منصورعلی زارعی کیاپی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به دولت درباره سد فینسک اخطار داد و گفت: حدود ۴ سال است که در این مورد حرف می زنیم؛ آب شرب و کشاورزی ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت مردم ساری و میان دورود به مخاطره می افتد؛ آقای وزیر چگونه جرات می کنید که نسبت به احداث این سد که غیر کارشناسی است اعلام نظر کنید، شما می دانید این سد بر روی سرشاخه ای ایجاد می شود که فعلا در سد شهید رجایی به جای سد ۱۶۰ میلیون مترمکعب، ۳۵ میلیون مترمکعب آب است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آقای رئیس جمهور درخواست می کنم قبل از شروع سفرتان در آینده حتما توقف اجرای این سد را اعلام کنید.

وی اضافه کرد: برخی از مسائل مهم و اساسی کشور که سال ها بر زمین مانده بود مانند نظام هماهنگ حقوق بازنشستگان، اشتغال، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، تامین مسکن، موضوعات حوزه بهداشت و کشاورزی و ... در این مجلس روی ریل قرار گرفت اما در میدان عمل چیزی مشاهده نمی شود یا کمتر به آن ها توجه می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: امروز چهارمین گزارش درباره موضوعات حوزه بهداشت و درمان قرائت شد، در میدان چه اتفاقی افتاده است؟

وی با طرح این پرسش که چرا در حوزه تولید محصولات کشاورزی به تولیدات نسبت به واردات کمتر توجه می شود، افزود: چرا امروز علیرغم توانایی تولید مرغ و برنج باید از کشورهای دیگر مرغ و برنج وارد کنیم، امروز گرایش به تامین محصولات غذایی از مسیر واردات نسبت به تولید داخل بیشتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز